روش تمیز کردن سینک ظرفشویی

روش تمیز کردن سینک ظرفشویی

روش تمیز کردن سینک ظرفشویی سینک آشپزخانه محلی برای تمیز کردن و شست و شو است. اما چگونه خود سینک را چگونه تمیز کنیم؟

سینک آشپزخانه باید تمیزترین محل در آشپزخانه باشد. ولی با لک آب و جرم های داخل سینک چه کنیم؟ در این مقاله ما یک روش ساده جرم گیری سینک به شما آموزش خواهیم داد.

سعی کنید برای تمیز کردن سینک آشپزخانه تان از مواد شیمیایی استفاده نکنید. مواد شیمیایی اغلب بسیار گران قیمت هستند و هم باقی مانده این مواد ممکن است در سینک بماند و به ظروف غذای شما منتقل شود.

در عوض شما می توانید پاک کننده خانگی ساده بسازید که هم سازگار با محیط زیست باشد و هم مقرون به صرفه.

موادی که لازم است تا سینک خود را با آن تمیز کنید

  • جوش شیرین
  • سرکه سفید
  • مسواک
  • مایع ظرف شویی

جوش شیرین جهت از بین بردن چربی و لکه آب

تمام سطح سینک را مرطوب کنید. با یک اسفنج نرم پودر جوش شیرین را بر روی تمام سطح سینک مالش دهید. جوش شیرین برای شما یک سینک عالی درخشان می سازد چون سایندگی آن به اندازه ایست که فقط لک آب و جرم چربی مواد غذایی را از بین ببرد و صدمه ای به سطح استیل سینک وارد نمی کند.

روش تمیز کردن سینک ظرفشویی

تمیز کردن لبه ها و گوشه های سینک

با مسواک شروع  به تمیز کردن گوشه ها و لبه های سینک کنید و با کمک جوش شیرین تمام جرم ها را از بین ببرید و دوباره سینک را آب‌کشی کنید و با یک دستمال نرم خشک کنید.

روش تمیز کردن سینک ظرفشویی

سرکه یک ضد باکتری طبیعی

پس از آن که شستشو با جوش شیرین به پایان رسید. کل سطح سینک را سرکه سفید بپاشید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند. سرکه یک ضدباکتری طبیعی است و اسید سرکه برای حل رسوب کلسیوم و لک آب بسیار کارآمد است.

شست شو با مایع ظرف شویی

بعد از تمام مراحل کا سینک خود را با مایع ظرف شویی بشویید. مطمئن شوید که هیچ اثری از جوش شیرین روی سینک باقی نمانده است. سپس سینک را با دستمال کاملا خشک کنید.

روش تمیز کردن سینک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت + 4 =