بهترین طراحی دفتر کار در شغل های مختلف

بهترین طراحی دفتر کار در شغل های مختلف ، در این مقاله سعی کردیم چند دفتر کار مناسب برای چند شغل را بررسی کنیم و راهکارهایی برای زیبا تر شدن و کارآمد شدن دفتر ارائه دهیم.

دفتر کار طراح داخلی

دفتر کار یک طراح داخلی نباید به پیچیدگی و تو در تویی پلانهای طراحی اش باشد.با استفاده از یک کمد فایل ساده و چیدمان L (مقاله شش چیدمان اصلی برای دفتر کار) مانند، زمانی که او در حال استفاده از کامپیوتر یا صحبت با مشتریان از طریق تلفن است، فضای کلفی برای کار کردن را دارد.

یک میز L مانند در کنار یک میز ترسیم قرار داده شده است
که برای یک طراح داخلی که در حال صحبت باتلفن است
یا پشت کامپیوترش کار میکند سطح کافی برای مرور
طرح
های بزرگ را فراهم می آورد.

بهترین طراحی دفتر کار در شغل های مختلف

دفتر کار طراح وب

گاهی اوقات دوتا بهتر از یکی است و وقتی دونفر یک دفتر کار را با هم به اشتراک میگذارند، دو فضا برای کار قطعا بهتر از یکی است.

زوج طراح وب که این دفتر کار را باهم به اشتراک گذاشتند اغلب سایت ها را با یکدیگر طراحی میکنند بنابراین نیاز است که در طول ساعات کاری همدیگر را ملاقات کنند و پروژه های کاری را با هم به انتها برسانند.بنابراین چیدمانی را میخواستند که به سرعت مانیتور همدیگر را ببیند.گرچه میزهای کار در کنار یکدیگر قرار گرفته است اما فضای کافی برای هر طراح وجود دارد.هر طراح یک میز پرینتر کوچک با یک کشو و قفسه دارد.

دو طراح وب، دفتر کار خود را به گونه ای ترتیب داده اند
که به آنها امکان بدهد به سادگی مانیتورهای یکدیگر را ببینند
با وجود این فضا و نور کافی در هر یک از میزهایکاری داشتهباشند.

بهترین طراحی دفتر کار در شغل های مختلف

دفتر کار محقق

یک دفتر کار برای داشتن طراحی خوب لزوما نباید پوشش های پنجره پر نقش و نگار، کفپوش طرحدار، کارهای هنری گران قیمت در سرتاسر دیوارهایش داشته باشد، طراحی ساده اما شیک میتواند بسیار تاثیرگذار باشد.

این دفتر کار باید بتواند نیازهای یک محقق را برآورده سازد.زیرا که شغل او نیازمند بررسی جزییات بی پایان است، او باید قادر باشد به بخش های مهمی از اطلاعات دسترسی داشته باشد.بیشتر اطلاعات در دفترچه یادداشت میشود، در حالی که فایل های قدیمی تر در یک کمد بعد از جاکتابی نگهداری میشوند.

یک محقق برای پیگیری جزییات بی پایان کار خودنیاز به
دفتر کاری دارد که بخش های مهم اطلاعات
مورد نیازش
را در یک جاکتابی و نزدیک به میز کار
خود در دسترس نگهداری کند.

دفتر کار مدیر تبلیغات

یک چیدمان U  شکل(مقاله شش چیدمان اصلی برای دفتر کار) در یک فضای بزرگ دفتر کار مناسب به نظر میرسد.

این چیدمان از چند قسمت، کشوی برای لوازم مصرفی، کمد برای بایگانی فایل ها و اسناد و یک میز که در زمان ملاقات با مشتریان خود میتواند از آن استفاده کند.

10 طراحی برتر برای دفترکار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار + 1 =