لباس یکبارمصرف تایوک

سرپوش اتاق تمیز

سرپوش اتاق تمیز از جمله ملزوماتی است که در اتاق تمیز و سایر فضاهای کنترل شده و مطابق با اصول GMP استفاده می شود. سرپوش کلین روم بسیار کاربردی و مهم هستند چرا که هم باعث ایمنی پرسنل و هم تولیداتی که در فضا انجام میشود، میشوند.

استفاده از این کلاه اتاق تمیز جهت بهداشت محیط اجباری است. این سرپوش ها کمک میکند تا موی سر، عرق و یا ذراتی از بدن افراد در فضا پخش نشود.

سرپوش اتاق تمیز

ویژگی های محصول

این کلاه آنتی استاتیک و قابل اتوکلاو میباشند.

این سرپوش ها با توجه به سفارش مشتری در سایزهای مختلفی موجود میباشند.

رنگ های موجود آبی روشن چهارخانه و راه راه، سفید چهارخانه و راه راه، لیمویی، سرمه ای، سبز میباشند.

در سال های پیش از کلاه اتاق تمیز در فضای کلین روم استفاده میشد که این مدل در سالهای بعد مغایر با اصول GMP بوده و منسوخ شده است. برای اعتبار سنجی فضای اتاق تمیز نیز از این سرپوش ها استفاده میشود. در بعضی موارد خاص و با توجه به حساسیت فضای کلینروم میتوان از سرپوش هایی متصل به لباس استفاده کرد که این مدل را در محصول کد 15 میتوانید مشاهده بفرمایید.

 

مهندسین هوشمند به منظور سهولت در امر سفارش و مشاوره رایگان در انتهای هر مقاله سوالات متداول برای هر محصول همچنین لینک مستقیم جهت مشاهده تصویر محصولات و دیتاشیت هر محصول و شماره های تماس کارشناسان ما را قرار داده است تا به راحتی بتوانید ثبت سفارش انجام دهید.

سرپوش اتاق تمیز کد 07

برای مشاهده محصول کلیک کنید

سوالات متداول

  • سرپوش کلینروم در چند مدل تولید میشوند؟

سرپوش های تولید شده توسط مهندسین هوشمند در دو مدل مقنعه ای و شوالیه ای میباشد.

  • چرا بهتر است از سرپوش های مدل مقنعه ای در فضای تمیز استفاده شود؟

این مدل سرپوش ها به علت کمترین میزان برش و دوخت و استفاده نخ 100 الیاف مصنوعی و بدون پرز، هیچ گونه پرز و پارتیکلی به محیط اطراف خود منتشر نمیکند.

  • چرا این مدل سرپوش اتاق تمیز تا روی سینه طراحی میشوند؟

برای محفوظ و پوشیده شدن کامل گردن این سرپوش ها تا روی سینه طراحی و دوخته میشوند تا بدن کمترین میزان ارتباط با محیط خارج را داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 7