لزوم احتیاج بیشتر به فضای تمیز در زمان کرونا

لزوم احتیاج بیشتر به فضای تمیز در زمان کرونا

لزوم احتیاج بیشتر به فضای تمیز در زمان کرونا ابتدا بهتر است در مورد ویروس ها کمی بیشتر بدانیم، اینکه ویروس چیست؟ چه زمان ویروس ها ما را مورد حمله قرار میدهند؟ آیا ویروس ها قابل کنترل هستند؟ راههای مقابله با ویروس ها چیست؟ در صورت تماس مستقیم با ویروس بهترین تجهیزات برای استفاده چه تجهیزاتی است؟

ویروس چیست؟

یکی از عوامل شیوع بیماری است که در سلول های زنده میزبان زنده تکثیر میشود. ویروس ریشه در زبان لاتین دارد و به معنای زهر یا هرگونه ماده سمی است. میلیون‌ها نوع ویروس‌ها در بین جانوران و در مکان های مختلف وجود دارد. تا کنون بیش از شش هزار گونه از ویروس‌ها به‌طور دقیق شناسایی شده‌اند.

چه زمان ویروس ها ما را مورد حمله قرار میدهند؟

پایین بودن سیستم ایمنی در افراد باعث مبتلا شدن و تکثیر ویروس در فرد خواهد شد. بهترین راه برای حفظ سلامت خود در برابر حمله ویروس چیست؟ ویروس های های مختلف از جمله ویروس کرونا بالا بردن سطح سیستم ایمنی بدن با تغذیه مناسب است.

آیا ویروس ها قابل کنترل هستند؟

لزوم احتیاج بیشتر به فضای تمیز در زمان کرونا

آیا ویروس ها قابل کنترل هستند؟

باید گفت در فضاهایی که مستقیما با ویروس ها سر و کار داریم در صورتی که از تجهیزات مناسب استفاده کنیم امکان انتقال ویروس نزدیک به صفر خواهد بود. تجهیزاتی مانند لباس، سرپوش، پاپوش و ماسک مناسب.

در صورت تماس مستقیم با ویروس بهترین تجهیزات برای استفاده چه تجهیزاتی است؟

گروه مهندسین هوشمند یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان تجهیزات استریل در ایران بر آن شده تا در شرایط حال حاضر و همه گیری ویروس کرونا تجهیزاتی را وارد بازار مصرف کند تا از تمامی جهات استاندارد و ایمن باشد. از جمله لباس یکبار مصرف ایزوله، لباس آنتی پارتیکل قابل شستشو و… که همگی طبق استاندارد ملی و اصول جهانی طراحی و تولید شده اند. این لباس ها با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب و تنفس پذیری بالا باعث میشود تا عزیزانی که به هر شکلی با ویروس و افراد مبتلا در تماس هستند به راحتی و با خیال آسوده به فعالیت خود بپردازند.

لزوم احتیاج بیشتر به فضای تمیز در زمان کرونا

حال بپردازیم به سوال اصلی لزوم احتیاج بیشتر به فضای تمیز در زمان کرونا چیست؟

در این زمان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به بررسی نمونه گیری های انجام شده از افراد تحت آزمایش، نمونه گیری از افرادی که علائمی مبنی بر ابتلا به ویروس را دارند. بلاخره ساخت و تولید واکسن و داروهایی که بتوان ویروس را کنترل کرد و از بین برد. تمامی موارد گفته شده نیاز به کلین روم یا همان اتاق تمیز را دارند. طراحی اتاق تمیز خود مقوله ای بسیار حساس و تخصصی است که نیاز به مشاوره با افراد متخصص در این زمینه را دارد. اجرای اتاق تمیز نیز به همان میزان حائز اهمیت است. باید از تیم های اجرایی با توان و مهارت کافی استفاده کرد. زیرا معمولا تجهیزات و دستگاه هایی که در اتاق تمیز استفاده میشود قیمت های بالایی دارد و اگر سیستم اجرای کلین روم به درستی انجام نشود ممکن است که به مرور زمان به دستگاه ها و تجهیزات اتاق تمیز خسارات زیادی وارد کند.

مشاهده ملزومات اتاق تمیز در قسمت محصولات ما  امکان پذیر است و برای مشاوره و سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − یک =