کفش و کاور کفش در فضاهای کلین روم

کفش و کاور کفش در فضاهای کلین روم

کفش و کاور کفش در فضاهای کلین روم امروزه برای تولید و توزیع و بسته بندی بسیاری از صنایع دارویی، الکترونیکی، هسته ای، مکمل ها، قطعات حساس پزشکی، تسلیحات و… باید از فضای کلین رومی استفاده کرد.استفاده از این فضاها نیاز به رعایت اصول و الزامات خاصی دارد که در ادامه به یکی از مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

استفاده از دمپایی و کفش آنتی استاتیک در اتاق تمیز

همانطور که میدانید برای جلوگیری از ورود ذرات معلق و پارتیکل در فضا باید از لوازم و تجهیزاتی در فضا استفاده کرد تا هم از ورود ذرات به داخل فضا جلوگیری شود و هم خود منبع تولید پارتیکل نباشد.

استفاده از کفش و دمپایی مناسب در این فضا بسیار مهم است. بهتر است از مدلی استفاده شود تا هم توجیه اقتصادی برای مجموعه داشته باشد و هم راحتی پرسنل حین فعالیت تامین شود. این مدل کفش و دمپایی ها معمولا زیره کربن دارند و انعطاف پذیری مناسبی دارد.

برای مشاهده محصول کلیک کنید

نکته قابل توجهی که در مورد کفش و دمپایی کلین روم باید عنوان کرد، قیمت بالای این محصولات است. متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت دلار خرید این محصولات بسیار هزینه بر بوده و برای مجموعه ها صرفه اقتصادی چندانی ندارد. به همین سبب بیشتر شرکتها به کاور کفش قابل شستشو و آنتی استاتیک روی آوردند. در ادامه به صورت کامل در مورد این محصول توضیح خواهیم داد.

کاور کفش آنتی سپتیک

در سالهای پیش به دلیل نبود امکانات و محدود بودن تجهیزات اتاق تمیز پرسنل فعال در این محیط ها مجبور بودند از کفش و دمپایی های قیمت بالا استفاده کنند که در فضاهای بزرگ با تعداد کارکنان بالا خرید این محصول اقتصادی نبود. به همین دلیل گروه مهندسان هوشمند با طراحی اصولی و طبق اصول GMP کاور کفش پارچه ای را وارد بازار کرد که هم از نظر اقتصادی و هم کیفی مورد تایید تمامی مجموعه های فعال در زمینه کلین روم شد.

این کاور ها آنتی استاتیک و قابل شستشو و قابل اتوکلاو میباشند و در مدل های مختلفی برای استفاده از مجموعه ها طراحی و تولید شده است. به ترتیب عبارت است از:

روکش کفش آنتی استاتیک کد 08

روکش کفش آنتی استاتیک  بدون ساق بوده و در قسمت مچ دارای کش قابل تنظیم میباشد. پارچه استفاده در این محصول دارای کربن و آنتی استاتیک است. در سایزها و رنگهای مختلف قابل سفارش است.

 

کاور کفش آنتی استاتیک کد 09

کاور کفش قابل شستشو ساقدار بوده و در قسمت مچ و ساق دارای کش قابل تنظیم میباشد. برای جلوگیری از سرخوردن کاور روی پاپوش ها از بند استفاده شده. تا حین کار راحتی کارکنان تامین باشد.

پاپوش آنتی سپتیک قابل اتوکلاو کد 10

کاور کفش آنتی سپتیک مشابه کد 09 میباشد و دارای رنگ و سایزهای مختلف است. تفاوت این کد با محصول 09 در کفه آنتی استاتیک آن است. این کفه کمک میکند تا کسانی که میخواهند بدون کفش و دمپایی در فضا فعالیت کنند راحتتر حرکت کنند. در مدت طولانی فشاری به کمر و کف پا وارد نشود.

 

کاور کفش ضد آب کد 11

کاور کفش ضد آب تفاوت اساسی با 3 مدل قبلی داشته و یکبار مصرف میباشد. اسپانباند لمینت شده، ضدآب و ساقدار است. در قسمت مچ و ساق دارای کش قابل تنظیم میباشد. از این مدل معمولا روی کفش و دمپایی استفاده میشود.

برای مشاهده تمامی کدها کلیک کنید

با توجه به توضیحات داده شده و معرفی محصولات، به دلیل مناسب بودن قیمت و قابل شستشو و اتوکلاو بودن پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از کاور کفش آنتی استاتیک میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = دوازده